tiistai 17. helmikuuta 2009

Osa 9: Yliopisto elämää(Painajainen yliopistossa)

Juuri kun Evelyn oli lähdössä luennolle joku tyyppi meni hänen huoneeseensa ja rupsei katsomaan jotain ihmeen taidesivustoja. Kotiin tultuaan Evelyn hääsi hänet tuntemattoman henkilön pois huoneestaan ja katsoi sivuhistorian. Nainen oli käynyt muillakin sivustoilla. Esim: Kuinka valloitan kämppikseni sydämmen tai minä ja sinä<3?. Sivustot olivat ihan outoja. Evelyn päätti ihan varmuuden vuoksi ja myös oman turvallisuutensa takia lukita huoneensa oven ja laittaa vielä kyltin oveen.

Kohta oli tulossa ensimmäinen koe. Evelyn päätti muuttaa (taas) hiustyyliään. Tällä kertaa hän kiharsi ne ja värjäsi punaisiksi. Meikkejäkin Evelyn hieman muutti.
Evelyn päätti tervehtiä pihalla olevaa lehtoria.

"Olen kuullut sinusta paljon hyvää palautetta! Olet kuulemma niin rehti ja reipas. Haluaisin sinut oppilaakseni. Harmi, että otit sen matiikan pääaineeksi" lehtori sepitti.

"Matiikan?! En minä kuule mitään matiikkaa pääaineeksi ole ottanut" Evelyn sanoi.

"Ai jaa, oletko sinä vaihtanut ainetta? Voi kuinka kivaa. Minun tyttärenikin nimi muuten on Miia" Lehtori jatkoi.

"Ööh, ei mun nimi oo Miia, mä olen Evelyn" Evelyn yritti selittää.

"Oho! Joko sinä nimenkin olet mennyt vaihtamaan. Harmi, se oli niin kaunis nimi" Lehtori sanoi.

"Ääh antakaa olla, minun täytyy poistua loppukokeeseen" Evelyn sanoi.
Evelyn pelkäsi, että hullu lehtori seuraisi häntä ja rupeisi kyselemään tai sanomaan taas outoja.
Evelyn sai loppukokeesta vitosen ja päätti siksi juhlia loppukoetta omalla tavallaan. Hän juoksi pitkään ulkona pihalla, täysin nakuna, huudellen:

"Huomatkaa! Oon nakuna. Vitosen sain loppukokeesta ja nakuna oon ehkä myös huomenna!"

Silloin Evelyn huomasi auto tiellä hänen molemmat veljensä. He olivat päättäneet yllättää Evelynin ja tulla myös opiskelemaan.

"Et kai sä oo nakuna myös huomenna?" Brandon kysyi.

Evelyn vai mutisi jotain ja muuttui tomaatiksi. Nyt sisaruksilla oli tarpeeksi rahaa muuttaa omaan kämpään opiskelemaan.
Sillä aikaa kun Evelyn keräsi kamppeitaan Brandon kuntoili kauniissa beigeessä trikoo puvussaan.
Eikös Brandon olekkin niiiin komea......
Tässä on nyt sitten Adamsin sisarusten oma pieni hökkeli. Ei mikään suuri ja mahtava. Ihan kelpo.
Kun ilta tuli pihalle saapui cheerleader(En ole varma kirjoitinko oikein) cheerleader meni sisälle talon ja esitti tanssin:

Tervetuloaa seuraamaan tanssia tätä ihanaa

Muista hymyillä jotta hampaat valkoiset saavat hohtaa
Sukella nyt joukkoon
Laamat viedään voittoon

Muista käyttää lihasta



Ja voima lähtee peffasta!

Juuri kun Sam oli lähdossä pihalle kuntoilemaan.......Sam huomasi kauniin neidon tuijottavan häntä harmailla silmillään. Silloin Samille ilmestyi kysymys mieleen: Olisiko tuo hänen tuleva vaimonsa. Myös minulle eli kirjoittajalle ilmestyi kysymys mieleen: Olisiko sittenkin parempi valita Sam perijäksi? Auttakaa minua valtsemaan Evelyn vai Sam ja hänen tuleva tyttöystävänsä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti